Forside Kikayo websites Kikayo online kurser Om Kikayo blog Cases Priser
2025 Copyright © Kikayo
Telenor

Telenor "Byt til nyt"

Vi skulle udvikle et kampagnesite til Telenor og hele deres kampagne

Telenor, Danmarks næststørste teleselskab, gør alt, hvad de kan, for at blive danskernes foretrukne teleselskab og hæve barren for både service, netværk og enkelthed i hele telebranchen.

 

I 2013 lancerede Telenor en af årets største kampagner "Byt til nyt", der blandt andet bestod af TV spots, outdoor og annoncer. Fælles for alle medier er, at de oftest påvirker forbrugerne, når de er på farten. Og hvad har vi alle med på farten - uanset hvor vi bevæger os hen? Mobilen selvfølgelig.

Vi udviklede et mobilsite, med fokus på brugernes adfærd i forhold til den overordnet kampagne

 

Vi udfordrede Telenor på brugernes mobile adfærd, udviklede mobilstrategien og mobilsitet, hvor forbrugerne ganske nemt kunne få et overblik over deres nuværende telefon værdi, og hvor stor en gevinst der ventede om hjørnet ved at bytte til nyt.

 

Med viden om, at mobilen er det primære second hand medie, udnyttede Telenor brugernes mobiladfærd til fulde ved køb af relaterede AdWords, hvilket lagde kampagnen og Telenor i front på søgemaskinerne.

Har du brug for en bedre digitale bundlinje?
Læs om Kikayo website, online kurser - eller få inspiration på vores blog 👇

Kikayo website
Overvejer du et nyt stærkt taktisk website?
Vi har digitaliseret 15 års erfaring og har udviklet den ultimative skabelon til dit nye website - se med her.
Online kurser
Hvad kan online kurser gøre for din digitale bundlinje?
Se hvordan Kikayo online kurser fungere og hvor nemt du kan komme i gang med at digitalisere din viden og dine kompetencer 🎬
Blog
Hvorfor er dit website vigtigt og skal du lave online kurser?
På vores blog har vi relevante og operationelle artikler, der sikre du bliver klædt på til dit nye website eller online kurser
Bliv skarp på den digitale købsrejse
Tilmeld dig nyhedsbrev, jeg sender kun når jeg har noget der får dig til at sige AHA, FEDT...det kan jeg bruge